Logo společnosti Dexivo v modro-černé barevné kombinaci, obsahující stylizované písmeno D a firemní název vedle něj.
0

Reklamace a vrácení zboží

Do zásilky nevkládejte jiné předměty než je reklamované / vrácené zboží.

Pro reklamaci nebo vrácení zboží prosím vyberte z následujících formulářů (viz níže), případně si můžete vytisknout a vyplnit formulář na tomto odkaze.

Vždy je potřeba nás nejprve kontaktovat buď mailem, nebo stačí vyplnit formulář níže, aby byla reklamace vyřešena v nejkratším možném termínu.

Prosíme, abyste nezasílali zásilky přes Českou poštu. 

Reklamace

Vyplňte online formulář, který najdete níže. Potom zabalte zboží a nadepište na něj číslo objednávky, abychom mohli zásilku spárovat s formulářem. Vyčkejte, než se zboží dostane k nám. Jakmile k nám zboží dorazí, my jej spárujeme s online formulářem. Během následujících 30 dnů reklamaci vyřešíme.

Zboží je možné zaslat prostřednictvím Zásilkovny. Stačí nám napsat e-mail a my Vám pošleme heslo pro zpětnou zásilku. V případě neuznané reklamace bude toto zpoplatněno částkou 65 Kč. V případě, že chcete zboží zaslat na vlastní náklady, posílejte zboží bez dobírky, v opačném případě nebude převzato. Nezasílejte zboží přes Českou poštu.

Výměna

Vyplňte online formulář, který najdete níže. Potom zabalte zboží a nadepište na něj číslo objednávky, abychom mohli zásilku spárovat s formulářem. Vyčkejte, než se zboží dostane k nám. Zboží posílejte bez dobírky, v opačném případě nebude převzato. Vyměnit zboží můžete do 14 dnů od vyzvednutí. Nezasílejte zboží přes Českou poštu.

Vrácení

  • Vrácení/výměna do 14 dnů od převzetí zboží.
  • Peníze za vrácené zboží zasíláme do 14 dnů od doručení zboží na naši adresu.
  • Vrácení zboží je vždy na odpovědnosti zákazníka.
  • Nezasílejte zboží přes Českou poštu.
  • Zboží je možné vrátit i prostřednictvím Zásilkovny: Stačí nás kontaktovat pro zjištění kódu, zboží zabalit a přinést na nejbližší pobočku Zásilkovny. Poplatek činí 65 Kč. Zásilkovna přijímá balíky do 5 kg. Pozor také na rozměr balíku – součet všech tří stran zásilky může být maximálně 120 cm a maximální rozměr jedné strany zásilky 70 cm. Poplatek bude stržen z vrácené částky.

Vyplňte online formulář, který najdete níže. Potom zabalte zboží a nadepište na něj číslo objednávky, abychom mohli zásilku spárovat s formulářem. Vyčkejte, než se zboží dostane k nám. Zboží posílejte bez dobírky, v opačném případě nebude převzato.

Vezměte prosím na vědomí, že peníze vracíme pouze na účet, nikoli na složenku. Vrátit zboží můžete do 14 dnů od vyzvednutí. Prosíme, mějte na paměti, že 14denní lhůta slouží k seznámení se s výrobkem, jako když si jej zkoušíte při koupi v kamenném obchodě. V opačném případě by šlo o používání zboží, při kterém se jeho hodnota snižuje. V případě zašpiněného, znečištěného či poškozeného zboží vám může být účtován poplatek za čištění či opravu. Prosíme o zaslání zboží v původním obalu.

Peníze vracíme pouze na bankovní účet, na poštovní poukázku bohužel peníze nezasíláme.

Zboží zasílejte na adresu:

Fulfillment CZ (E-commBiz, s.r.o.)
CTPark Prague North, Hala: D8.7B unit B
Úžice 341/2
277 45 Úžice

Kontakt:
Mail: info@dexivo.cz
Telefon: +420 518 888 012

Provozovatel webu:
Dexivo od E-commBiz s.r.o.
Nové sady 988/2, Brno 602 00, Česká republika (zde nepřijímáme žádné korespondence ani zásilky)
IČO: 19554575
DIČ: CZ19554575