Logo společnosti Dexivo v modro-černém barevném provedení s názvem firmy a sloganem "Vše, co by se vám líbilo".
1

Reklamace a vrácení zboží

Klíčové informace:

  • 14 dní od dodání na zahájení vrácení zboží
  • Vrácení peněz bude zpracováno do 14 dnů 
  • Žádný poplatek za doplnění zboží
  • Zákazníci hradí náklady na vrácení zboží
  • Reklamace bude vyřízena do 30 dnů od podání reklamace
  • Obchodní podmínky

Poškozené zboží

Jako kupující jste povinen zboží nepřevzít v případě, že je na zboží nebo na jeho obalu viditelné mechanické poškození způsobné přepravou nebo v případě, že zboží není úplné. V takovém případě je kupující povinen sepsat s pracovníkem prodávajícího a/nebo přepravní společnosti, která zajišťuje dopravu zboží, protokol o škodě/reklamaci. 

V případě, že po převzetí zboží od přepravce kupující zjistí, že zboží nebylo zcela či částečně dodáno (tzn. objednané zboží v balíku nebylo) je povinen: 

– tuto skutečnost bez zbytečného odkladu oznámit prodávajícímu,

– poskytnout prodávajícímu veškerou součinnost nezbytnou pro zjištění absence zboží či jeho části, zejména reklamovat dodání zboží u přepravce a poskytnout prodávajícímu nebo jím určené osobě veškeré obaly a součástí balíku.

V případě některé z výše uvedených skutečností nám prosím zašlete fotku obsahu balíku na náš mail info@dexivo.cz. Nezapomeňte připojit i číslo objednávky.

Změna/Storno objednávky

Napište nám na info@dexivo.cz, nebo zavolejte na +420 518 888 012. Pokud změnu či zrušení nestihnete před odesláním objednávky z našeho skladu, můžete zboží vrátit dle podmínek uvedených zde.

Reklamace

Vyplňte online formulář, který najdete níže. Potom zabalte zboží a nadepište na něj číslo objednávky, abychom mohli zásilku spárovat s formulářem. Vyčkejte, než se zboží dostane k nám. Jakmile k nám zboží dorazí, my jej spárujeme s online formulářem. Během následujících 30 dnů reklamaci vyřešíme.

Zboží je možné zaslat prostřednictvím Zásilkovny. Stačí nám napsat e-mail a my Vám pošleme heslo pro zpětnou zásilku. V případě neuznané reklamace bude toto zpoplatněno částkou 65 Kč. V případě, že chcete zboží zaslat na vlastní náklady, posílejte zboží bez dobírky, v opačném případě nebude převzato. Nezasílejte zboží přes Českou poštu.

Do zásilky nevkládejte jiné předměty než je reklamované / vrácené zboží.

Pro reklamaci nebo vrácení zboží prosím vyberte z následujících formulářů (viz níže), případně si můžete vytisknout a vyplnit formulář na tomto odkaze.

Vždy je potřeba nás nejprve kontaktovat buď mailem, nebo stačí vyplnit formulář níže, aby byla reklamace vyřešena v nejkratším možném termínu.

Prosíme, abyste nezasílali zásilky přes Českou poštu. 

Výměna

Vyplňte online formulář, který najdete níže. Potom zabalte zboží a nadepište na něj číslo objednávky, abychom mohli zásilku spárovat s formulářem. Vyčkejte, než se zboží dostane k nám. Zboží posílejte bez dobírky, v opačném případě nebude převzato. Vyměnit zboží můžete do 14 dnů od vyzvednutí. Nezasílejte zboží přes Českou poštu.

Vrácení

  • Vrácení/výměna do 14 dnů od převzetí zboží.
  • Peníze za vrácené zboží zasíláme do 14 dnů od doručení zboží na naši adresu.
  • Vrácení zboží je vždy na odpovědnosti zákazníka.
  • Nezasílejte zboží přes Českou poštu.
  • Zboží je možné vrátit i prostřednictvím Zásilkovny: Stačí nás kontaktovat pro zjištění kódu, zboží zabalit a přinést na nejbližší pobočku Zásilkovny. Poplatek činí 65 Kč. Zásilkovna přijímá balíky do 5 kg. Pozor také na rozměr balíku – součet všech tří stran zásilky může být maximálně 120 cm a maximální rozměr jedné strany zásilky 70 cm. Poplatek bude stržen z vrácené částky.

Vyplňte online formulář, který najdete níže. Potom zabalte zboží a nadepište na něj číslo objednávky, abychom mohli zásilku spárovat s formulářem. Vyčkejte, než se zboží dostane k nám. Zboží posílejte bez dobírky, v opačném případě nebude převzato.

Vezměte prosím na vědomí, že peníze vracíme pouze na účet, nikoli na složenku. Vrátit zboží můžete do 14 dnů od vyzvednutí. Prosíme, mějte na paměti, že 14denní lhůta slouží k seznámení se s výrobkem, jako když si jej zkoušíte při koupi v kamenném obchodě. V opačném případě by šlo o používání zboží, při kterém se jeho hodnota snižuje. V případě zašpiněného, znečištěného či poškozeného zboží vám může být účtován poplatek za čištění či opravu. Prosíme o zaslání zboží v původním obalu.

Peníze vracíme pouze na bankovní účet, na poštovní poukázku bohužel peníze nezasíláme.

Zboží zasílejte na adresu:

Fulfillment CZ (E-commBiz s.r.o.)
CTPark Prague North, Hala: D8.7B unit B
Úžice 341/2
277 45 Úžice

Kontakt:
Mail: info@dexivo.cz
Telefon: +420 510 510 468

Provozovatel webu:
Dexivo od E-commBiz s.r.o.
Nové sady 988/2, Brno 602 00, Česká republika (zde nepřijímáme žádné korespondence ani zásilky)
IČO: 19554575
DIČ: CZ19554575

Slevový kód 10 % na první objednávku:

PRVNINAKUP

Kód lze použít pouze na 1. objednávku. Kód aplikujte v pokladně eshopu.