+420 510 510 468 (Po-Pá, 8:00 – 16:00)
Podmínky dopravy
Podmínky
Vychystání trvá maximálně 1 pracovní den. Pokud objednáte do 11:00, zboží odešleme tentýž den. Doprava trvá 1-2 pracovní dny. U drtivé většiny objednávek uskutečněných v pracovní dny do 11:00 bude probíhat doručení hned následující pracovní den.
Zboží zasíláme pouze po ČR.
Metody
- Zásilkovna na výdejní místo (Z-Point, Z-Box): 65,- Kč při platbě předem a 100,- Kč při platbě na dobírku.
- GLS dodání na adresu: 94,- Kč při platbě předem a 129,- Kč při platbě na dobírku.
- Doprava zdarma u objednávek nad 1500,- Kč, v případě platby na dobírku účtujeme poplatek 35,- Kč
Kdo zásilku doručí
1. Zásilkovna na výdejní místo (Z-Point, Z-Box)
-
Zásilky obvykle doručují do druhého dne. Jakmile zboží předáme dopravci, obdržíte e-mail s trasovacím číslem, díky kterému můžete svou zásilku sledovat online.
-
Jakmile bude zásilka připravena k vyzvednutí na vámi zvoleném výdejním místě, obdržíte SMS a e-mail s vyzvedávacím heslem. Od té chvíle si ji můžete kdykoli během následujících 7 dnů vyzvednout.
-
Zásilku může vyzvednout kdokoli, kdo zná heslo.
-
Nestíháte si zásilku vyzvednout během týdne? Nevadí. Úložní dobu lze prodloužit až na 21 dní – buď v aplikaci Zásilkovna, nebo přes odkaz pro sledování objednávky.
- Pamatujte, že platbu dobírky není možné provést přímo v Z-Boxu!
2. GLS na adresu
- Zásilky jsou doručovány kurýrem do druhého pracovního dne od odeslání balíčku. Přesný čas doručení Vám bude oznámen v den doručení SMSkou či e-mailem. Díky webové aplikaci můžete sledovat svoji zásilku online.
Poškozené zboží
Jako kupující jste povinen zboží nepřevzít v případě, že je na zboží nebo na jeho obalu viditelné mechanické poškození způsobné přepravou nebo v případě, že zboží není úplné. V takovém případě je kupující povinen sepsat s pracovníkem prodávajícího a/nebo přepravní společnosti, která zajišťuje dopravu zboží, protokol o škodě/reklamaci.
V případě, že po převzetí zboží od přepravce kupující zjistí, že zboží nebylo zcela či částečně dodáno (tzn. objednané zboží v balíku nebylo) je povinen:
– tuto skutečnost bez zbytečného odkladu oznámit prodávajícímu,
– poskytnout prodávajícímu veškerou součinnost nezbytnou pro zjištění absence zboží či jeho části, zejména reklamovat dodání zboží u přepravce a poskytnout prodávajícímu nebo jím určené osobě veškeré obaly a součástí balíku.
V případě některé z výše uvedených skutečností nám prosím zašlete fotku obsahu balíku na náš mail info@dexivo.cz. Nezapomeňte připojit i číslo objednávky.
Změna/Storno objednávky
Přejete si zrušit nebo změnit Vaši objednávku? Učiňte tak co nejrychleji od objednání. Napište nám na info@dexivo.cz, nebo zavolejte na +420 518 888 012. Pokud změnu či zrušení nestihnete před odesláním objednávky z našeho skladu, můžete zboží vrátit dle podmínek uvedených zde.
Zpožděné objednávky
Snažíme se o to, aby vyexpedování objednávky z naší strany proběhlo co nejdříve. Stejně tak spolupracuje s prověřenými přepravci, kteří umí doručit zásilku již druhý pracovní den. Někdy se ale může stát, že zásilka nabere zpoždění (např. kvůli počasí, vytíženosti kurýrů nebo období Vánoc). Pokud uplynulo 5 pracovních dní od objednání a váš balíček stále nepřišel, napište nám prosím na info@dexivo.cz včetně čísla vaší objednávky.
Kontakt:
Mail: info@dexivo.cz
Telefon: +420 518 888 012
Provozovatel webu:
Dexivo od E-commBiz s.r.o.
Nové sady 988/2, Brno 602 00, Česká republika (zde nepřijímáme žádné korespondence ani zásilky)
IČO: 19554575
DIČ: CZ19554575