+420 518 888 012 (Po-Pá, 8:00 – 16:00)
Obchodní podmínky
Internetový obchod: https://dexivo.cz
Reklamace a vrácení zboží: Reklamační formulář naleznete zde
Poznámka: Veškeré zboží je skladováno na vlastním skladě.
1. Úvodní informace
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) se vztahují na nákup uskutečňovaný prostřednictvím internetových obchodů www.dexivo.cz. Provozovatelem je společnost E-commBiz s.r.o., IČ: 19554575, DIČ: CZ19554575 (plátce DPH), se sídlem Nové sady 988/2, Brno 602 00. Následující ustanovení specifikují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího.
2. Vymezení pojmů
- Kupující:
- Osoba, která nakupuje zboží či služby. Může jít o spotřebitele nebo podnikatele.
- Spotřebitel:
- Osoba, která při uzavírání smlouvy nejedná v rámci podnikatelské činnosti ani při samostatném výkonu povolání.
- Podnikatel:
- Kupující, který jedná v rámci své obchodní nebo výrobní činnosti či při samostatném výkonu povolání, případně jednající jménem nebo na účet jiného podnikatele.
- Nabídka:
- Právní jednání směřující k uzavření smlouvy, pokud obsahuje podstatné náležitosti smlouvy a vyjadřuje vůli navázat právní závazek. Reklamou, katalogem či vystavením zboží se považuje nabídka s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti plnit.
Poznámka: Kupující souhlasí s VOP ve druhém kroku objednávky (případně obdrží VOP jako přílohu potvrzení objednávky). Daňový doklad (faktura) obsahující základní údaje smlouvy je doručen při převzetí zboží či služby.
3. Informace
- O zboží a ceně:
Informace o zboží a cenách jsou závazné s výjimkou zjevných chyb. Ceny jsou uváděny včetně DPH a poplatků (s výjimkou nákladů na doručení).
- Způsoby platby:
Informace o dostupných platebních metodách jsou uvedeny v objednávce. Prodávající neuplatňuje dodatečné poplatky podle zvoleného způsobu platby.
- Nabídka a její obsah:
Přijetí nabídky s jakýmkoliv dodatkem či odchylkou není považováno za přijetí nabídky.
- Výběr zboží:
Kupující musí vybírat zboží podle nabídky prodávajícího. Jakékoliv změny či výběr zboží s odlišnými vlastnostmi vedou k neuzavření smlouvy.
- Nevyžádané plnění:
Převzetí nevyžádaného plnění není považováno za přijetí nabídky.
- Jazyk smlouvy:
Kupní smlouva je uzavírána v českém jazyce.
- Ilustrační charakter obrázků:
Obrázky u zboží jsou pouze ilustrativní a nemusí přesně odpovídat skutečné podobě.
4. Uzavření smlouvy
- Postup objednávky:
Kupující vloží požadované zboží nebo službu do nákupního košíku a má možnost změnit výběr, dopravu či způsob úhrady před konečným potvrzením objednávky. Smlouva vzniká odesláním objednávky kupujícím a jejím následným přijetím prodávajícím. Prodávající neodpovídá za chyby při přenosu dat. Po uzavření smlouvy obdrží kupující potvrzovací e-mail nebo SMS.
- Příloha potvrzení:
Potvrzení objednávky obsahuje aktuální znění VOP. Změny či zrušení smlouvy jsou možné pouze dohodou stran či na základě zákonných důvodů.
- Archivace smlouvy:
Uzavřená smlouva je archivována nejméně po dobu pěti let (či dle příslušných právních předpisů) a není zpřístupněna třetím stranám.
5. Dodání zboží
- Termín dodání:
Doprava trvá většinou 1-2 pracovní dny od předání objednávky kurýrní společnosti. U položek označených jako „skladem“ trvá odeslání většinou maximálně 1 pracovní den.
- Převzetí a kontrola:
Kupující je povinen zboží převzít, prověřit a zaplatit. Doporučuje se provést kontrolu ihned po převzetí.
- Vlastnické právo:
Prodávající si vyhrazuje vlastnické právo do úplného zaplacení kupní ceny.
- Nebezpečí škody:
Nebezpečí škody přechází na kupujícího převzetím zboží. V případě poškození zásilky doporučujeme sepsat zápis o škodě s dopravcem.
- Nedoručení a dodatečné náklady:
Pokud kupující zboží nepřevezme, je povinen uhradit prodávajícímu marně vyložené náklady (např. poštovné, ve výši 150 Kč). V případě opakovaného doručování či změny způsobu doručení nese kupující dodatečné náklady.
UPOZORNĚNÍ PŘI PLATBĚ NA DOBÍRKU: Vyžadujeme, abyste si objednané zboží vyzvedli. V opačném případě mohou být účtovány dodatečné náklady na poštovné, obalový materiál a práci skladníka (celkem 150 Kč). Pokud zboží nevyhovuje, máte právo jej vrátit do 14 dnů od převzetí – za vrácení obdržíte plnou náhradu zaplacené částky.
6. Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy
- Odstoupení od smlouvy:
Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží či poslední části dodávky, bez udání důvodu. Kupující může odstoupit i před dodáním zboží.
- Postup odstoupení:
Od odstoupení od smlouvy musí být kupující oznámen prodávajícím (písemně či elektronicky) ve stanovené lhůtě.
- Vrácení platby:
Prodávající vrátí kupní cenu do 14 dnů stejným způsobem, jakým byla platba přijata. Náklady na vrácení zboží nese kupující.
- Stav vráceného zboží:
Zboží musí být vráceno kompletní, v původním obalu a bez známek poškození či opotřebení. Při poškození může prodávající uplatnit nárok na snížení hodnoty zboží.
- Úprava ceny:
Prodávající si vyhrazuje právo na úpravu ceny v případě zjištění chyby před odesláním objednávky. Kupující bude o případné změně informován.
7. Práva a povinnosti z vadného plnění
- Definice vady:
Vada znamená, že zboží při převzetí neodpovídá sjednaným vlastnostem (např. nekompletnost, nesoulad s množstvím či jakostí).
- Oznamovací povinnost kupujícího:
Kupující je povinen bez zbytečného odkladu oznámit zjištěnou vadu.
- Reklamační lhůty:
Kupující spotřebitel může uplatnit nárok na odstranění vady nebo slevu až do dvou let od převzetí zboží. V případě vady zjištěné do 6 měsíců se předpokládá, že vada existovala již při převzetí.
- Možnosti řešení vady:
Pokud není oprava či výměna možná, má kupující právo na odstoupení od smlouvy a vrácení kupní ceny.
- Výjimky u použitého zboží:
Prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo za vady sjednané nižší cenou.
- Podnikatelský kupující:
Kupující podnikatel může uplatnit nárok i na vady, které se projeví až po přechodu nebezpečí škody.
8. Vyřízení reklamace
Před podáním reklamace doporučujeme kontaktovat zákaznické oddělení na telefonu +420 518 888 012.
- Postup reklamace:
Kupující musí uplatnit reklamaci bez zbytečného odkladu, ideálně písemně či elektronicky, a uvést kontaktní údaje, popis závady a požadavek na řešení.
- Volba způsobu vyřízení:
Kupující je povinen při oznámení vady sdělit, jaký způsob řešení reklamace preferuje.
- Změna volby:
Změna volby je možná pouze se souhlasem prodávajícího.
- Doložení nákupu:
Kupující musí doložit nákup (faktura či jiný doklad).
- Lhůta reklamace:
Prodávající vyřídí reklamaci do 30 dnů od jejího uplatnění (pokud se nedohodne delší lhůta). V případě prodlení má kupující právo odstoupit od smlouvy či požadovat slevu.
- Možnosti reklamace:
Pokud reklamaci nelze vyřídit odstraněním vady, může kupující požadovat výměnu zboží, vrácení kupní ceny nebo přiměřenou slevu.
- Prodloužení záruční doby:
Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou reklamace trvá či do vyzvednutí zboží kupujícím.
- Komunikace:
Prodávající bude kupujícího informovat o stavu reklamace prostřednictvím e-mailu nebo SMS.
- Náhrada nákladů:
Při oprávněné reklamaci má kupující nárok na náhradu účelně vynaložených nákladů (např. doprava).
9. Mimosoudní řešení sporů
-
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.
-
Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES.
-
Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Kontakt:
Mail: info@dexivo.cz
Telefon: +420 518 888 012
Provozovatel webu:
Dexivo od E-commBiz s.r.o.
Nové sady 988/2, Brno 602 00, Česká republika (zde nepřijímáme žádné korespondence ani zásilky)
IČO: 19554575
DIČ: CZ19554575