Logo společnosti Dexivo v modro-černé barevné kombinaci, obsahující stylizované písmeno D a firemní název vedle něj.
0

Obchodní podmínky

Internetový obchod: https://dexivo.cz

Reklamace a vrácení zboží: Reklamační formulář naleznete zde

Poznámka: Veškeré zboží je skladováno na vlastním skladě.

1. Úvodní informace

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) se vztahují na nákup uskutečňovaný prostřednictvím internetových obchodů www.dexivo.cz. Provozovatelem je společnost E-commBiz s.r.o., IČ: 19554575, DIČ: CZ19554575 (plátce DPH), se sídlem Nové sady 988/2, Brno 602 00. Následující ustanovení specifikují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího.

2. Vymezení pojmů

  1. Kupující:
    • Osoba, která nakupuje zboží či služby. Může jít o spotřebitele nebo podnikatele.
  2. Spotřebitel:
    • Osoba, která při uzavírání smlouvy nejedná v rámci podnikatelské činnosti ani při samostatném výkonu povolání.
  3. Podnikatel:
    • Kupující, který jedná v rámci své obchodní nebo výrobní činnosti či při samostatném výkonu povolání, případně jednající jménem nebo na účet jiného podnikatele.
  4. Nabídka:
    • Právní jednání směřující k uzavření smlouvy, pokud obsahuje podstatné náležitosti smlouvy a vyjadřuje vůli navázat právní závazek. Reklamou, katalogem či vystavením zboží se považuje nabídka s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti plnit.

Poznámka: Kupující souhlasí s VOP ve druhém kroku objednávky (případně obdrží VOP jako přílohu potvrzení objednávky). Daňový doklad (faktura) obsahující základní údaje smlouvy je doručen při převzetí zboží či služby.

3. Informace

  1. O zboží a ceně:

    Informace o zboží a cenách jsou závazné s výjimkou zjevných chyb. Ceny jsou uváděny včetně DPH a poplatků (s výjimkou nákladů na doručení).

  2. Způsoby platby:

    Informace o dostupných platebních metodách jsou uvedeny v objednávce. Prodávající neuplatňuje dodatečné poplatky podle zvoleného způsobu platby.

  3. Nabídka a její obsah:

    Přijetí nabídky s jakýmkoliv dodatkem či odchylkou není považováno za přijetí nabídky.

  4. Výběr zboží:

    Kupující musí vybírat zboží podle nabídky prodávajícího. Jakékoliv změny či výběr zboží s odlišnými vlastnostmi vedou k neuzavření smlouvy.

  5. Nevyžádané plnění:

    Převzetí nevyžádaného plnění není považováno za přijetí nabídky.

  6. Jazyk smlouvy:

    Kupní smlouva je uzavírána v českém jazyce.

  7. Ilustrační charakter obrázků:

    Obrázky u zboží jsou pouze ilustrativní a nemusí přesně odpovídat skutečné podobě.

4. Uzavření smlouvy

  1. Postup objednávky:

    Kupující vloží požadované zboží nebo službu do nákupního košíku a má možnost změnit výběr, dopravu či způsob úhrady před konečným potvrzením objednávky. Smlouva vzniká odesláním objednávky kupujícím a jejím následným přijetím prodávajícím. Prodávající neodpovídá za chyby při přenosu dat. Po uzavření smlouvy obdrží kupující potvrzovací e-mail nebo SMS.

  2. Příloha potvrzení:

    Potvrzení objednávky obsahuje aktuální znění VOP. Změny či zrušení smlouvy jsou možné pouze dohodou stran či na základě zákonných důvodů.

  3. Archivace smlouvy:

    Uzavřená smlouva je archivována nejméně po dobu pěti let (či dle příslušných právních předpisů) a není zpřístupněna třetím stranám.

5. Dodání zboží

  1. Termín dodání:

    Doprava trvá většinou 1-2 pracovní dny od předání objednávky kurýrní společnosti. U položek označených jako „skladem“ trvá odeslání většinou maximálně 1 pracovní den.

  2. Převzetí a kontrola:

    Kupující je povinen zboží převzít, prověřit a zaplatit. Doporučuje se provést kontrolu ihned po převzetí.

  3. Vlastnické právo:

    Prodávající si vyhrazuje vlastnické právo do úplného zaplacení kupní ceny.

  4. Nebezpečí škody:

    Nebezpečí škody přechází na kupujícího převzetím zboží. V případě poškození zásilky doporučujeme sepsat zápis o škodě s dopravcem.

  5. Nedoručení a dodatečné náklady:

    Pokud kupující zboží nepřevezme, je povinen uhradit prodávajícímu marně vyložené náklady (např. poštovné, ve výši 150 Kč). V případě opakovaného doručování či změny způsobu doručení nese kupující dodatečné náklady.

UPOZORNĚNÍ PŘI PLATBĚ NA DOBÍRKU: Vyžadujeme, abyste si objednané zboží vyzvedli. V opačném případě mohou být účtovány dodatečné náklady na poštovné, obalový materiál a práci skladníka (celkem 150 Kč). Pokud zboží nevyhovuje, máte právo jej vrátit do 14 dnů od převzetí – za vrácení obdržíte plnou náhradu zaplacené částky.

6. Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy

  1. Odstoupení od smlouvy:

    Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží či poslední části dodávky, bez udání důvodu. Kupující může odstoupit i před dodáním zboží.

  2. Postup odstoupení:

    Od odstoupení od smlouvy musí být kupující oznámen prodávajícím (písemně či elektronicky) ve stanovené lhůtě.

  3. Vrácení platby:

    Prodávající vrátí kupní cenu do 14 dnů stejným způsobem, jakým byla platba přijata. Náklady na vrácení zboží nese kupující.

  4. Stav vráceného zboží:

    Zboží musí být vráceno kompletní, v původním obalu a bez známek poškození či opotřebení. Při poškození může prodávající uplatnit nárok na snížení hodnoty zboží.

  5. Úprava ceny:

    Prodávající si vyhrazuje právo na úpravu ceny v případě zjištění chyby před odesláním objednávky. Kupující bude o případné změně informován.

7. Práva a povinnosti z vadného plnění

  1. Definice vady:

    Vada znamená, že zboží při převzetí neodpovídá sjednaným vlastnostem (např. nekompletnost, nesoulad s množstvím či jakostí).

  2. Oznamovací povinnost kupujícího:

    Kupující je povinen bez zbytečného odkladu oznámit zjištěnou vadu.

  3. Reklamační lhůty:

    Kupující spotřebitel může uplatnit nárok na odstranění vady nebo slevu až do dvou let od převzetí zboží. V případě vady zjištěné do 6 měsíců se předpokládá, že vada existovala již při převzetí.

  4. Možnosti řešení vady:

    Pokud není oprava či výměna možná, má kupující právo na odstoupení od smlouvy a vrácení kupní ceny.

  5. Výjimky u použitého zboží:

    Prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo za vady sjednané nižší cenou.

  6. Podnikatelský kupující:

    Kupující podnikatel může uplatnit nárok i na vady, které se projeví až po přechodu nebezpečí škody.

8. Vyřízení reklamace

Před podáním reklamace doporučujeme kontaktovat zákaznické oddělení na telefonu +420 518 888 012.

  1. Postup reklamace:

    Kupující musí uplatnit reklamaci bez zbytečného odkladu, ideálně písemně či elektronicky, a uvést kontaktní údaje, popis závady a požadavek na řešení.

  2. Volba způsobu vyřízení:

    Kupující je povinen při oznámení vady sdělit, jaký způsob řešení reklamace preferuje.

  3. Změna volby:

    Změna volby je možná pouze se souhlasem prodávajícího.

  4. Doložení nákupu:

    Kupující musí doložit nákup (faktura či jiný doklad).

  5. Lhůta reklamace:

    Prodávající vyřídí reklamaci do 30 dnů od jejího uplatnění (pokud se nedohodne delší lhůta). V případě prodlení má kupující právo odstoupit od smlouvy či požadovat slevu.

  6. Možnosti reklamace:

    Pokud reklamaci nelze vyřídit odstraněním vady, může kupující požadovat výměnu zboží, vrácení kupní ceny nebo přiměřenou slevu.

  7. Prodloužení záruční doby:

    Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou reklamace trvá či do vyzvednutí zboží kupujícím.

  8. Komunikace:

    Prodávající bude kupujícího informovat o stavu reklamace prostřednictvím e-mailu nebo SMS.

  9. Náhrada nákladů:

    Při oprávněné reklamaci má kupující nárok na náhradu účelně vynaložených nákladů (např. doprava).

9. Mimosoudní řešení sporů

  1. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

  2. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES.

  3. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

Kontakt:
Mail: info@dexivo.cz
Telefon: +420 518 888 012

Provozovatel webu:
Dexivo od E-commBiz s.r.o.
Nové sady 988/2, Brno 602 00, Česká republika (zde nepřijímáme žádné korespondence ani zásilky)
IČO: 19554575
DIČ: CZ19554575